اینورتر دلتا

فیلـتر

نمایش 1–24 از 92 نتیجه

با پیشرفت صنعت و تخصصی تر شدن کارها، نقش و کاربردی که اینورترها در اتوماسیون صنعتی دارند بسیار پررنگ شده است. بنابر عملکرد آنها، درایوها هم تخصصی تر شده و مصارف آن ها طیف گسترده ایی از آسانسور، جرثقیل، تا نوار نقاله و …. را شامل می شود.
اینورتر با کنترل سرعت موتور موجب می شود تا بدون اینکه نیاز به قطع و وصل برق اصلی موتور باشد، بتوان آن را خاموش و روشن کرد. اینورتر قادر به کنترل موثر سرعت موتور، بهبود اتوماسیون دستگاه و صرفه جویی در مصرف انرژی هست. همچنین با ویژگی محافظت کنندگی خود، هنگامی که ولتاژ افزایش پیدا کند از آسیب دیدن موتور جلوگیری می کند که این مزیت درایو دلتا از بروز بسیاری از خسارت ها جلوگیری می کند.

اینورتر دلتا

اینورتر های AC دلتا

درایوهای AC موتور دلتا با کمک فناوری الکترونیکِ قدرت و بهره گیری از ریزپردازنده ها، قادر هستند به طور موثری سرعت موتور را کنترل کنند و در نتیجه باعث بهبود اتوماسیون دستگاه نهایی و صرفه جویی قابل توجه در مصرف انرژی شوند.
اینورترهای سری Delta AC با تمرکز بر کنترل سرعت و گشتاور تولید شده اند، که بار افزایش‌یافته را به آرامی کنترل می‌کند و حالت‌های عملیاتی کنترل و پیکربندی سفارشی متعددی را ارائه می‌دهد.
خط تولید AC Motor Drive طیف کاملی از فناوری‌های کنترل موتور را ارائه می‌کند و در طیف گسترده‌ای از صنایع برای ارتقا و بهبود اتوماسیون ماشین استفاده می‌شود.
از جمله شاخص‌ترین ویژگی‌های اینورتر دلتا می‌توان به کاهش چشمگیر میزان انرژی یا انرژی سیوینگ اشاره کرد، که باعث صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای در مصرف برق می‌شود.

شکل زیر راهنمای انتخاب اینورتر دلتا را نمایش می دهد.

راهنمای انتخاب اینورتر دلتا

راهنمای انتخاب اینورتر دلتا

ساختار داخلی درایو اینورتر دلتا Delta

اینورتر دلتا از سه قسمت اصلی پل دیود، بانک خازنی و IGBT تشکیل شده است. پل دیود وظیفه یکسو‌سازی ولتاژ AC ورودی را دارا می‌باشد. هر یک از فازهای ورودی R,S,T به دیودهای یکسوساز پل دیود متصل هستند که دارای شکل موج سینوسی با 120 درجه اختلاف فاز به صورت مجزا می‌باشند. همانگونه که در ویدیوی زیر مشاهده می کنید بعد از عبور برق ورودی از پل دیود تنها قسمت بالایی شکل موج باقی می ماند.

با افزایش توان اینورتر دلتا ظرفیت بانک خازنی نیز افزایش می‌یابد. شکل موج یکسو شده توسط پل دیود وارد بانک خازنی می شود و بانک خازنی ریپل های آن را گرفته و آن را به شکل موج نرم و یکدست تبدیل می کند. و آماده ارسال به بخش نهایی یا همان IGBT می کند.
IGBT مجموعه ای تشکیل شده از تعدادی ترانزیستور است که با عمل سوئیچینگ آن ها ولتاژ DC به ولتاژ AC مورد نیاز برای راه اندازی موتور AC تبدیل می شود. میزان ولتاژ خروجی با مدت زمان بسته بودن سوئیچ های IGBT و میزان فرکانس خروجی با کنترل زمان سوئیچ های IGBT قابل تنظیم است.

کاربرد اینورتر دلتا

پس از نصب اینورتر در سیستم انتظار می رود که فرکانس خروجی به شکل موج سینوسی مانند شکل زیر باشد. اما به دلیل وجود هارمونیک های مخرب، نمودار به شکل سینوسی خالص و ایده آل نیست. لذا تمام تلاش ما این است که این اعوجاج ها را کاهش دهیم و سیستمی نزدیک به حالت ایده آل داشته باشیم.

اینورتر دلتا

اینورترها در صنعت یکی از عوامل ایجاد هارمونیک های مخرب هستند. آلودگی ناشی از هارمونیک ها در صنعت بسیار شبیه به سایر آلودگی ها در طبیعت می باشند. بر اساس سری فوریه (Fourier Series) همه شکل موج ها قابلیت مدل سازی توسط شکل موج سینوسی را دارا می باشند.

با توجه به شکل های موجود در ویدئوی زیر هارمونیک اول دارای فرکانس 40 هرتز است و هارمونیک های بعدی مضربی از فرکانس هارمونیک اول می باشند. برای مثال هارمونیک دوم مضرب دو و هارمونیک سوم مضرب سوم فرکانس 40 هرتز است.

به غیر از فرکانس اول بقیه هارمونیک ها برای سیستم مخرب هستند. در دیاگرام موجود در ویدیو، ساختار داخلی یک اینورتر دلتا صنعتی را مشاهده می کنید. بهترین و اولین راه حل برای کاهش هارمونیک های مخرب قطعه ای به نام line-reactor می باشد.
این راکتور در واقع از سه قسمت تشکیل شده است که هر کدام به یکی از فازهای ورودی اینورتر دلتا متصل می شود. این اتصال بسیار ساده است. بدین صورت که فازهای R,S,T به ورودی این راکتور و خروجی آن به ورودی اینورتر متصل می شود.
این دستگاه در حدود دو سوم هارمونیک های مخرب سیستم را کاهش می دهد. در واقع این دستگاه میزان هارمونیک ها را از 100% به 30% کاهش می دهد. با اضافه کردن لاین راکتور اعوجاج دما به شدت کاهش می یابد و نمودار کمی نزدیک به سینوسی خالص می شود.

خرید اینورتر دلتا از نمایندگی رسمی

شرکت بارمان اتوماسیون سایا نماینده فروش اینورتر دلتا در اصفهان است، که به صورت تخصصی در زمینه ی فروش و تعمیر اینورتر در اصفهان در حال فعالیت است. برای دریافت لیست قیمت انواع اینورتر تکفاز و سه فاز دلتا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

شما با خرید اینورتر از نمایندگی از خدمات پس از فروش اینورتر ِدلتا نیز برخوردار می شوید.

قیمت انواع مدلهای اینورتر دلتا Delta

اینورتر دلتا در سری های متنوع برای کاربرد در صنایع مختلف از اینورتر ماشین لباسشویی و تردمیل گرفته تا آسانسور، دستگاه حفاری، ماشین سنگ زنی و … عرضه شده است. سری های اینورتر دلتا شامل موارد زیر است:

  • اینورتر دلتا Delta VFD-B
  • اینورتر دلتا Delta VFD-C200
  • اینورتر دلتا Delta VFD-C2000
  • اینورتر دلتا Delta VFD-CP2000
  • اینورتر دلتا Delta VFD-EL
  • اینورتر دلتا Delta VFD-M
  • اینورتر دلتا Delta VFD-MS300

به دلیل تنوع تعداد و کاربرد اینورتر درایو دلتا، قیمت محصولات در رنج متفاوتی قرار دارد. برای مشاهده قیمت روز انواع درایو اینورتر می توانید از صفحه قیمت اینورتر در سایت بارمان بازدید نمایید و یا با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید تا به شما کمک کنند بهترین اینورتر دلتا متناسب با سیستم مورد نظرتان را انتخاب نمائید.
به علاوه بعد از خرید اینورتر Delta میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان فنی شرکت بارمان برای نصب و راه اندازی اینورتر خود بهره ببرید.

اطلاعات بیشتر ...