کد خطا | نوع خطا | دلایل بروز و رفع خطا |
---|---|---|
ocA ocd ocn | اضافه جریان در خروجی هنگام افزایش شتاب اضافه جریان در خروجی هنگام کاهش شتاب اضافه جریان در هنگام کارکرد درایو | 1.در خروجی اتصال کوتاه رخ داده است .در خروجی درایو موتور این مورد را بررسی کنید. 2.زمان acceleration کوتاه تنظیم شده است , زمان آن را افزایش دهید(ocA) 3.زمان deceleration کوتاه تنظیم شده است زمان آن را افزایش دهید (ocd) 4.افزایش ناگهانی بار موتور و جریان کشی (stall motor ) (ocn) 5.درایوی با توان بالاتر انتخاب کنید. |
GFF | Groundخطای | اگر یکی از ترمینال های خروجی , متصل به زمین شود وجریان اتصال کوتاه بیش از 15% جریان نامی شود , بردpower درایو آسیب میبیند. 1. سیم کشی بین درایووموتوررا بررسی کنید که اتصال کوتاه یا ground نشده باشد 2. برد power و IGBT باید بررسی شود که آسیب ندیده باشد. 3. قطعی سیم کشی در خروجی درایو را بررسی کنید. |
occ ocS | ماژول IGBT اتصال کوتاه شده است مشکل سخت افزاری در تشخیص جریان توسط درایو | به واحد تعمیرات مراجعه شود |
ovA ovd ovn | اضافه ولتاژ در DC BUS درهنگام افزایش شتاب افزایش ولتاژ در DC BUS در هنگام کاهش شتاب افزایش ولتاژ در DC BUS در هنگام کار درایو با سرعت ثابت | 1.ولتاژ ورودی چک شود که در رنج ولتاژ مجاز ورودی درایو است یا خیر. 2.بررسی کنید که تغییرات ولتاژ ناگهانی و گذرا در شبکه وجود نداشته باشد . 3.اگر افزابش ولتاژ DC BUS در اثر ولتاژ regenerative باشد زمان acceleration (ova) یا deceleration (ovd) راافزایش دهید یا از مقاومت ترمز استفاده کنید. |
ovS | مشکلی سخت افزاری در تشخیص میزان ولتاژ | 1. ولتاژ ورودی چک شود که در رنج ولتاژ مجاز ورودی درایو است یا خیر 2. بررسی کنید که تغییرات ولتاژ ناگهانی و گذرا در شبکه وجود نداشته باشد. |
LvA Lvd Lvn LvS | ولتاژ DC BUS در حین acceleration کمتر از Pr.06-00 است ولتاژ DC BUS در حین deceleration کمتر از Pr.06-00 است ولتاژ DC BUS در حین کار درایو با سرعت ثابت کمتراز 00-Pr.06 است. ولتاژ DC BUS در هنگام stop با سرعت ثابت کمتراز 00-Pr.06 است. | 1. ولتاژ ورودی را چک کنید که نرمال است یا خیر. 2. تغییر ناگهانی بار را چک کنید. |
OrP | Phase loss قطعی یکی از فاز های ورودی | برق ورودی درایو را چک کنید که هر سه فاز متصل باشد وهیچکدام قطع نشده باشد. |
OH1 | دمای بیش از حد IGBT | 1. ابتدا اطمینان حاصل کنید که دمای محیط دررنج مناسب کار درایو است یا خیر 2. از تهویه مناسب و پر نشدن سوراخ های بدنه درایو اطمینان حاصل کنید . 3. هیت سینک درایو را چک کنید که ما بین پره های آن آلودگی و جسمی نباشد و در مجاورت ان مانعی برای تبادل حرارت نباشد. 4. فن درایو را چک کنید که تمیز باشد. 5. فاصله ی مناسب را برای بهبود تهویه فراهم کنید. |
OH2 | دمای بیش از حد در هیت سینک | |
tH1o | ایراد از IGBT | به واحد تعمیرات مراجعه شود. |
oL | درایو جریان کشی بیش از حد در خروجی را تشخیص داده است. | 1. اضافه بار موتور را چک کنید. 2. درایوی با توان بالاتر انتخاب کنید. |
EoL 1 | حفاظت رله حرارتی الکترونیکی1 | 1. تنظیمات رله حرارتی الکترونیکی را چک کنید(.14-Pr.06) 2. درایوی با توان بالاتر انتخاب کنید. |
oH3 | افزایش بیش از حد دمای موتور | 1. اطمینان حاصل کنید که چیزی مانع تبادل حرارتی موتور با محیط نیست. 2. دمای محیط کمتر از رنج دمای مناسب باشد. 3. موتور را با توان بالاتر تعویض کنید. |
AUE | خطا در اتوتیونینگ | کابل های بین درایو و موتور را بررسی کنید و مجدد اتوتیون کنید. |
5/5 - (1 امتیاز)